تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2021-02-14

پنج روش افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام مدیر سبز

همچنین اگر کسب و کارتان در وسعت بین‌المللی مشغول به کار است، کسر بزرگی از دنبال‌کنندگان شما در مناطق زمانی متفاوتی نسبت به مقر شما زندگی کنند. اگر جزو این گروه‌ها هستید، محتواهای خود را متناسب با آن منطقه زمانی منتشر کنید. احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، تاکید بر تولید محتوای ویدیویی افزایش داشته است.

استیکرهای پرسش، نظرسنجی ، شمارش معکوس و ایموجی هرکدام به شکلی از مخاطب واکنش می‌گیرند. باید با زیرکی و خلاقیت از آن‌ها در استوری‌های روزانهٔ خود استفاده کنید. می‌توانید یک جواب خودکار برای همهٔ دایرکت‌های دریافتی بفرستید که از آن‌ها تشکر کند و بخواهد تا پاسخ‌دادن ادمین صبر کنند.

در استوری یا پست‌هایی که منتشر می‌کنید، از مخاطبان جدید دعوت کنید که شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند. اگر کسی سوالی پرسید یا درباره صفحه معرفی‌شده نظر داد، حتماً پاسخ دهید. اگر قرار است صفحه‌ای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید. آیا پست‌های جذاب، منظم و مرتبطی دارد؟ آیا محتوای آن ارزشمند است؟ شات کردن صفحه‌ای با محتوای ضعیف ممکن است اعتبار شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمی‌گیرید.

برخی سایت‌ها وجود دارند که می‌توانند شما را در پیدا کردن هشتگ‌های مناسب در راستای کسب‌وکارتان کمک کنند. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... می‌توانید لیستی از كلمات مرتبط با پیج خود در بیاورید، آن‌ها را در بخش جست‌وجوی اینستاگرام جست‌وجو کنید و ببینید کدام‌یک هشتگ‌های خوبی ساخته‌اند. صداها و آهنگ‌های ترند اینستاگرام شما را به اکسپلور کاربران می‌برد؛ ولی محتوایی که بدون هیچ خلاقیتی، کار دیگران را تقلید کند، ارزشی ایجاد نمی‌کند و به یاد نمی‌ماند. در صورتی که مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، مقاله ای را در مورد Media Hub بخوانید .

به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا می‌کند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد. شبکه‌های اجتماعی پیشنهادی جهت اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام شامل توئیتر، فیسبوک و یوتیوب هستند. با این کار افراد بیشتری پیج شما را می‌بینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان می‌شود. اگر به دنبال یک راه عالی و موثر برای بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام هستید، حتماً از لایو و استوری استفاده کنید.

امروز پست بگذاریم و یک هفته خبری از ما نباشد، استراتژی برنده‌ای نیست. افراد با کلیک روی لوکیشن می‌توانند پست‌های برتر و اخیر مربوط به آن لوکیشن را ببینند. تصویر زیر اینفوگرافیک پیج بانک مسکن است که روش‌های استعلام وضعیت اعتباری صادرکنندهٔ پیج را خلاصه کرده است؛ این پستی است که حسابی دست‌به‌دست می‌شود. عدهٔ بسیار کمی اکثراً ناخواسته و گاهی خواسته در اینستاگرام ترندساز می‌شوند؛ یعنی موضوعی مرتبط با ویدئوی آن‌ها یا کل ویدئو را دیگران قرض می‌گیرند و از آن استفاده می‌کنند. برای مثال در تصویر زیر، روی صدای یک ویدیو کلیک کردیم و به مجموعه‌ای از ویدیوها که با آن ساخته شده بود، رسیدیم. همان طور که می‌بینید بازدید چند ویدیوی اول میلیونی است و به دنبال همان هم تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری به‌شدت بالاست.

حضور در اینستاگرام امروزه برای اغلب کسب‌وکارها به یک ضرورت تبدیل شده است. مخاطبان زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذارند و انتخاب و حتی خرید محصولات را از طریق این شبکه‌ی اجتماعی انجام می‌دهند. اما شاید بتوان گفت چگونگی حضور و کیفیت تولید محتوا است که حرف اول را در موفقیت کسب‌وکارها در این حوزه می‌زند. نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد ایده‌هایی برای افزایش تعامل کاربران با شما در شبکه‌های اجتماعی است. افزایش تعامل در اینستاگرام مستلزم ترکیب خلاقیت، درک عمیق مخاطب و استفاده هوشمندانه از ابزارهای این پلتفرم است. به‌یاد داشته باشید که تعامل در اینستاگرام یک فرآیند مداوم است و نیاز به تلاش و پشتکار دارد.

راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وب‌گردی استفاده می‌کنند، بر تجربه تبلیغاتی آن‌ها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاه‌ها، می‌توانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. این روش به شما امکان می‌دهد که تبلیغات خود را در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا حتی بخش‌های خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد.

ارتباط با اینفلوئنسرها در اینستاگرام بهترین روش تعامل است

این نیز اندازه گیری خوب از میزان موفقیت های پست شما شما را که منتشر کرده اید، نمایان می کند. با وجود اینکه این مسئله به‌طور معمول موقتی است، اما اگر شما هم به دنبال راه‌حل‌های سریع و کارآمد برای رفع این محدودیت هستید، به‌طور حتم تا پایان این مقاله با ژاکت آکادمی همراه باشید. در این مطلب، شما می‌توانید با روش‌های مختلف رفع محدودیت کامنت Instagram آشنا شوید و در نهایت از این مشکل به‌راحتی خلاص شوید. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار، هدف اصلی هر کسب‌وکار آنلاینی محسوب می‌شود.

بدانید چند نفر روی لینک‌های شما کلیک می‌کنند و چند نفر از این افراد به مشتری تبدیل می‌شوند. این داده‌ها به شما کمک می‌کنند که استراتژی بازاریابی خود را بهینه کنید و نرخ تعامل صفحه‌تان را افزایش دهید. در این مطلب به معرفی ۱۵ راهکار برای افزایش اینگیجمت در اینستاگرام می پردازیم. اگر افزایش تعامل اینستاگرام را می‌خواهید، مخاطب را به آن تشویق کنید. در پایان کپشن پست‌ها، در پایان ویدئوها، در پست‌های اسلایدی، استوری و همه جا می‌توانید از مخاطب بخواهید به محتوا واکنش نشان دهد. شما همچنین می توانید با استفاده از ویژگی های برجسته داستان ها در بالای صفحه نمایه خود، دسته بندی کنید و داستان ها را دوباره به اشتراک بگذارید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

اگر یک کپشن طولانی به درستی نوشته شود، کاربر با علاقه آن را مطالعه خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا کاربران، زمان بیشتری در صفحه شما صرف کنند. مدت زمان ماندن مخاطبان در یک صفحه اینستاگرام جزو آن دسته از عواملی است که برای سنجش عملکرد یک حساب کاربری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • در این مطلب سعی کردیم روش‌هایی را برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام به شما آموزش دهیم.
  • اینستاگرام به واسطه مخاطبان زیادی که دارد، بهترین بستر برای افزایش آگاهی از برند می باشد و تا کنون ثابت کرده است که چقدر برای کسب و کارها مفید بوده است.
  • {
  • کار دیگری که با هشتگ می‌توانید انجام دهید، جاانداختن هشتگی برای برند خود است.
  • |}
  • استارباکس در این کمپین که همه ساله در ماه دسامبر راه اندازی می‌شود، از کاربرانش می‌خواهد که با لیوان‌های قرمز رنگ استارباکس عکس‌های خلاقانه بگیرند و با هشتگ #RedCupContest آن را به اشتراک بگذارند.
  • {
  • تعامل در اینستاگرام به‌معنای برقراری ارتباط فعال و دوطرفه بین شما و مخاطبان‌تان است.
  • |}{
  • بازاریابان فعال در اینستاگرام و چهره های مشهور همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش نرخ مشارکت در اینستاگرام هستند.
  • |}

شرکت طراحی گرافیک Canva یک مطالعه انجام داد که نشان داد Clarendon بیشترین استفاده از فیلتر اینستاگرام در ایالات متحده و در سراسر جهان است. مطالعات دیگر نشان می دهد که روشنایی کلید جذب بینندگان و مهم تر شدن تعامل است. اطمینان حاصل کنید که آیا شما با استفاده از بهترین هشتگها برای بهبود میزان مشارکت خود استفاده می کنید یا نه. این هشتگها لزوما پراستفاده و یا بسیار محبوب هستند، معمولا استفاده می شود و بنابراین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از پست های خود برای کاربران برای جستجو در موضوعات خاص استفاده می کند. احتمالا شما زیاد برای دریافت لایک به مخاطبان خود گفته اید عکس را دوبار تاچ کنند، بنابراین، در حالی که این عمیق ترین شکل تعامل نیست، پایگاه پایینی برای اندازه گیری کشش یک پست فراهم می کند.

مثلا شما می‌توانید در یک پست، به رفتارهایی اشاره کنید که سمی هستند و برای حل این مشکل نیاز به تمرین و ممارست وجود دارد. در این صورت، کاربران جهت بررسی دوباره این پست و یادآوری دوباره به خودشان، آن را سیو می‌کنند. هیچ چیز به اندازه استیکر پرسیدن سوال نمی‌تواند مکالمه را میان شما و مشتریانتان به وجود بیاورد. در حالی که اینفلوئنسرها از استیکر سوال پرسیدن در اینستاگرام برای این استفاده می‌کنند که خود را بیشتر به دنبال‌کنندگانشان معرفی کنند؛ هیچ دلیلی وجود ندارد که شما این کار را نکنید.

استفاده از ابزار محاسبه نرخ تعامل برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام برای شما چقدر مفید و موثر بوده است تجربه و سوال خود را از بخش نظرات همین صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. اخیرا تعداد زیادی از برندها و کسب و کارهای مختلف را می‌بینیم که وجه صادقانه‌تر، واقعی‌تر و آسیب‌پذیرتری از خود را به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید با استفاده از این تکنیک تولید محتوا، ارتباطی قوی‌تر را با مخاطبان هدفتان بسازید که در نهایت منجر به مشارکت بیشتر خواهد شد. در نتیجه کاربران بیشتر تمایل دارند که با صاحب پیج تعامل داشته باشند و نظرات و سوالات خود را با او در میان بگذارند.

روش افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام

از آنجایی هر شخص می‌توانست تعریف جداگانه‌ای از این موضوع داشته باشد و تمام افراد هم اجازه ارسال ویدیو داشتند، این کمپین به سرعت به محبوبیت رسید. این برند از استوری اینستاگرام برای شرح تجربیات افراد در خانه‌ها استفاده می‌کند. گام آخر این است شما هر کمپین یا محتوایی را اجرا میکنید باید آن را آنالیز کرده و سپس تا جای ممکن آن را بهینه کنید.

در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحه‌تان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد. استفاده از عناوین جذاب، نکات قابل اجرا و تصاویر زیبا باعث می‌شود که این نوع محتوا به راحتی دیده شود و کاربران را ترغیب کند تا آن را در پروفایل خود ذخیره یا برای دوستانشان ارسال کنند. حال چگونه محتوای قابل ذخیره‌سازی تولید کنیم؟ در ابتدا محتوای شما باید برای کاربران مفید و کاربردی باشد.

پس از ایجاد تصاویر چشم نواز، سعی کنید تعدادی از آنها را با شکلی خاص پست کنید؛ به این صورت که هر اسلاید، ادامه اسلاید قبلی باشد. جالب است بدانید پست های کروسل به طور متوسط ۳.۱ برابر بیشتر از پست های معمولی مخاطب را درگیر می کنند. همچنین در سطح جهانی بالاترین میانگین نرخ تعامل را در بین انواع پست های اینستاگرام دارند که حدودا معادل ۱.۰۱٪ است. چند درصد از افرادی که پست شما را می بینند با آن درگیر می شوند؟ چند راه مختلف برای رسیدن به این عدد وجود دارد. نرخ تعامل را می توان بر اساس تعداد نمایش ها، پست ها، دسترسی یا فالوورها محاسبه کرد. برای این کار شما باید به معیارهایی که قبلا ذکر کردیم دسترسی داشته باشید.

استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامه‌ریزی می‌کند، گوشه‌ای از آن را با عنوان «به‌زودی» استوری کنید. همین طور می‌توانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آن‌ها جواب دهید.

آیا می‌دانستید که در کپشن اینستاگرام می‌توانید متن‌هایی به طول 2200 کاراکتر بنویسید؟ این عدد، فضای بسیار بزرگی را برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبانتان فراهم می‌آورد. یکی از فاکتورهایی که عملکرد پست اینستاگرامی شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، زمانی است که روی هر پست صرف شده است. وقتی که برای ایده‌پردازی در مورد محتوای سیو شدنی از طوفان فکری استفاده می‌کنید، به این فکر کنید که چه چیزی برای مخاطبانتان اهمیت دارد و ارزش‌گذاری آن‌ها چگونه است.

در ادامه به مهمترین موارد و اصولی اشاره خواهیم کرد که توسط آن می توانید نرخ تعامل و محبوبیت صفحه کسب و کار یا برندتان را در بین کاربران اینستاگرامی بالا ببرید. شاید این را نمی‌دانستید اما احتمال بالایی وجود دارد که زمان اشتباه پست گذاشتن شما در اینستاگرام، یا عدم انتشار محتوای جدید به صورت مداوم، سبب محدود کردن نرخ مشارکتتان شده باشد. پاسخگویی به کامنت‌ها علاوه‌بر افزایش تعامل با مخاطبان، مزایای دیگری نیز به همراه دارد. به‌عنوان مثال می‌تواند به شما کمک کند تا نظرات کاربران را در مورد محتوای خود جمع‌آوری کنید و باتوجه به این نظرات محتوای خود را بهبود بخشید و در نتیجه رضایت مخاطبان خود را افزایش دهد. همکاری با اینفلوئنسرها و تولید محتوای مشترک می‌تواند به افزایش تعامل شما در اینستاگرام کمک کند. اینفلوئنسرها دارای فالوورهای زیادی هستند و همکاری با آنها می‌تواند دسترسی شما به جامعه مخاطب جدید را افزایش دهد.

بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. پس از کمی فعالیت در اینستاگرام و افزایش نسبی تعداد فالوورها، اگر مخاطبین خود را به خوبی مورد تحلیل قرار دهید، می‌توانید بفهمید که در زمینه‌ی فعالیت شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقه‌مند هستند. پس از نتیجه‌گیری در این باره، سعی کنید تولید محتوای خود را بیشتر به سمت علاقه‌مندی‌های مخاطبان پیج خود پیش ببرید. دعوت مخاطبان به شرکت در مسابقات و چالش‌های اینستاگرامی از طریق به‌ اشتراک گذاشتن پست‌ها باعث افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام خواهد شد. یکی دیگر از راه های بهبود تعامل در اینستاگرام این است که در رسانه های اجتماعی صادق و قابل اعتماد باشید و محتوایی را به اشتراک بگذارید که فراتر از کمپین بازاریابی شما باشد. این کار می تواند با اشتراک گذاری تصاویر پشت صحنه در یک استوری اینستاگرام یا نوشتن شرحی که حس شوخ طبعی دارد، انجام شود.

{

۱. سوالات هدفمند:

|}

همچنین 12 مورد از راهکار های بالا بردن تعامل اینستاگرام را هم بررسی کردیم. اگر شما هم در زمینه افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام نظر یا تجربه ای دارید، در بخش نظرات آن را با ما و سایر مخاطبان کارینو به اشتراک بگذارید. میم‌ها یکی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای ارتباط با مخاطبان جوان‌تر و افزایش نرخ تعامل اینستاگرام هستند. با ایجاد میم‌هایی که با فرهنگ و علایق مخاطبان شما همخوانی دارد، می‌توانید خنده و سرگرمی را به پیج فروشگاهی خود بیاورید و به‌طور قابل‌توجهی تعامل را افزایش دهید.

استوری های اسپانسری یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام هستند که به برندها امکان می دهند تا محتوای خود را به صورت تمام صفحه و با فرمت های متنوع به کاربران نمایش دهند. این نوع تبلیغات می تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب کاربران جدید کمک کند. در این مقاله ما به شما آموزش دادیم که چگونه با استفاده از ترفندهای ساده و کاربردی، تعامل مخاطبان خود در اینستاگرام را افزایش دهید و حساب اینستاگرامی خود را به محبوبیت برسانید.

با اضافه شدن امکانات جدید به اینستاگرام، تعریف تعامل کمی پیچیده‌تر شد و به معنای میزان رابطه کاربران با صفحه شما است! یعنی کاربران چقدر صفحه شما را می‌بینند؛ همچنین اینستاگرام میزان علاقه آن‌ها به شما و میزان تعامل صفحه شما را اندازه‌گیری می‌کند. بنابراین، صفحات لینکی که به پیج خود اضافه می‌کنید باید کاملاً واکنش‌گرا (responsive) باشند تا در موبایل به درستی نمایش داده شوند.

اما نکته اینجاست که استفاده بیش از حد از هشتگ علاوه بر اینکه غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسد، باعث سردرگمی کاربران نیز می‌شود. به همین خاطر است که بیشتر برندهای مطرح برای افزایش میزان لایک پست‌های خود، حدودا از ۱۰ هشتگ برای هر پست استفاده می‌کنند. در نظر داشته باشید هشتگ عامل تعیین کننده‌ای در افزایش اینگیجمنت ریت است.

این محدودیت‌ها می‌توانند تجربه کاربری شما را تحت تاثیر قرار دهند و مانع از ارسال کامنت‌ها در پست‌های دیگران شوند. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که به محتوای زیبایی شناختی پاداش می دهد. اگرچه امروزه دیگر طرح های پر زرق و برق از مد افتاده است، اما قلب اینستاگرام محتوای بصری است. فراموش نکنید که مهم ترین فاکتور در طراحی فید اینستاگرام، زیبایی و در عین حال سادگی است. بسیاری از تجارت‌های موفق معتقدند تاثیری که استوری‌ها در کسب‌و‌کار آنها گذاشته حتی از فعالیت‌های مشابه در Snapchat نیز بهتر بوده است.

هر چه اطلاعات شما در این بخش بیشتر باشد، درصد موفقیت کمپین هم بالاتر خواهد رفت. همچنین شما نیاز به یک استراتژی درست و اصولی دارید تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن در مقابل دید مشتریان به نمایش بگذارید. طبق نظر کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام، بهترین تعداد پست روزانه برای یک پیج بیزینسی، ۱ الی ۲ پست است. آگاهی در خصوص ساعات انتشار پست نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. وقتی پیجی لایو اینستاگرام می‌گذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها می‌رود. همین کار به‌تنهایی روشی برای افزایش تعامل با مخاطبان خودتان است؛ ولی اگر با پیج‌های دیگر همکاری کنید، فالوورهای آن‌ها هم به افزایش تعامل اینستاگرام شما کمک می‌کنند.

اگر با فالوورهای خود رابطه‌ی صمیمی داشته باشید، مطمئناً بازخوردهایی مثبتی دریافت خواهید کرد. سعی کنید در تولید محتوای تخصصی خود کمی چاشنی طنز به آن اضافه کنید تا کاربران بیشتری را برای پیج خود جذب نمایید. اگر پست‌های شما کمی فان باشند، این مسئله می‌تواند بر میزان رضایت‌مندی فالوورها از شما اثر مثبت بگذارد و باعث افزایش تعامل در اینستاگرام شود.

با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، می‌توانید به همکاری‌های طولانی‌تر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید.

استفاده از استوری‌ها می‌تواند باعث جذب بیشتر فالوورها و ارتقاء ارتباطات روزانه با آنها شود. شما از چه راه‌کاری برای افزایش تعامل کاربران استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا این مقاله‌ را کامل‌تر کنیم. در سال‌های گذشته تعامل کاربران به معنای فالو کردن و لایک پست‌ها بود اما در سال 2024 این تعریف، یک تعریف کامل نیست. در سال اخیر ابزاری به اسم Save post در اینستاگرام اضافه شد که کاربران می‌توانستند پست مورد علاقۀ خود را ذخیره کنند و دوباره آن را ببینند.

یکی از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی برای دسترسی به این هدف، استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Ma rketing) است. شفافیت، خلاقیت و تداوم سه عنصر اصلی برای کسب و کارهایی هستند که در اینستاگرام به دنبال افزایش آگاهی مخاطبان یا Brand Awareness می‌گردند. مردم امروزه به دنبال گسترش ارتباطات هستند و هیچ ابزاری، بهتر از تعریف کردن یک داستان جذاب نمی‌تواند زمینه را برای برقرار این ارتباطات مهیا کند.

جالب است بدانید که واچ تایم تاثیر ۷۰ درصدی روی بهبود تعامل پیج شما دارد. گزینه های دیگر مانند لایک، ذخیره سازی و اشتراک گذاری روی هم رفته ۳۰ درصد تاثیر می گذارند. اینستاگرام تا به امروز بسیاری از بازارها را تحت تاثیر قرار داده و درآمدهای هنگفتی را نصیب اینفلوئنسرها کرده است. اما پیدایش شبکه‌های اجتماعی جدید مانند تیک توک (Tik Tok)، بازاریابهای اینستاگرام را با چالش‌های جدیدی برای افزایش اینگیجمنت ریت و گسترش ارتباط با مخاطبان رو به رو ساخته است. به همین دلیل است که کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند مخاطبان خود را حفظ کرده و بازار خود را گسترش دهند. شاید اغراق نباشد که به اینستاگرام لقب سوگولی شبکه‌های اجتماعی را دهیم.

به بیان ساده، تبلیغات یکی از مطمئن‌ترین روش‌های وایرال کردن محتوا به حساب می‌آید. همچنین، کیفیت محتوا از نظر بصری و نوشتاری، تأثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش تعامل دارد. محتوای جذاب و مفید، باعث می‌شود مخاطبان شما پست‌های شما را لایک کنند، کامنت بگذارند و آن‌را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. اگر مخاطبان زیر پست‌های شما سوال می‌پرسند، با صبر و دقت به آن‌ها پاسخ دهید.

در این مقاله به 5 روش برتر برای بهبود تبلیغات و افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. شاید از نظر بسیاری از کاربران اینستاگرام افزایش نرخ تعامل کار سختی باشد اما با استفاده از این ترفندها شما می‌توانید نرخ تعامل پیج خود را به‌شدت افزایش دهید. دقت داشته باشید که باید محتوای مستمر و باکیفیت داشته باشید تا مخاطبین را جذب کرده و درنهایت تعامل مخاطبین را با پیج خود افزایش دهید.

پس باید حتماً حواستان به پیدا کردن و برقراری تعامل با آن‌ها باشد. یک پروفایل بهینه‌سازی شده، اولین قدم برای جذب مخاطبان جدید و افزایش تعامل است. با انتخاب یک نام کاربری مرتبط، نوشتن یک بیوگرافی جذاب و کامل، استفاده از یک عکس پروفایل باکیفیت و انتخاب دسته مناسب برای کسب‌وکار، می‌توانید پروفایل خود را جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر کنید.

با آزمایش روش‌های مختلف و توجه به بازخورد مخاطبان، می‌توانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام، برگزاری نظرسنجی است. با طرح سؤالاتی جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف، می‌توانید آن‌ها را به مشارکت فعالانه تشویق کنید و نظرشان را در مورد موضوعات مختلف جویا شوید. نظرسنجی‌ها نه‌تنها به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید، بلکه باعث ایجاد حس تعلق و مشارکت در بین آن‌ها نیز می‌شود.

اینجاست که مفهوم بهینه‌سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization – CRO) اهمیت پیدا می‌کند. قدردانی از نظرات کاربران و شرکت در مکالمات باعث می شود که دنبال کنندگان احساس کنند دیده و شنیده می شوند. آن را با یک استراتژی محتوا اصولی ترکیب کنید؛ مسابقات، نظرسنجی ها، پرسش ها و آزمون ها روال را شکسته و مستقیماً مخاطبان شما را تشویق می کنند تا درگیر و فعال شوند. پیام های مستقیم و تعاملات داستانی نمونه های عالی از یک مخاطب وفادار هستند. بنابراین، هنگامی که شخصی در دایرکت با شما ارتباط برقرار کرد، مطمئن شوید که به او پاسخ داده و با او درست رفتار کنید. تعامل با هشتگ یعنی چی؟ هشتگ های اینستاگرام یک شمشیر دو لبه هستند.

در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار می‌کنند و می‌توانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید. هر چند وقت یک بار، در پیج خود مسابقه، چالش و یا نظرسنجی‌هایی را برگزار کنید و اجازه دهید فالوورها با شرکت در آن‌ها خود را محک بزنند. چالش یا مسابقه‌ی پیج خود را تبلیغ کنید تا قبل از شروع آن افراد زیادی از این موضوع اطلاع داشته باشند. در این صورت هم نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت و هم برخی از کاربران برنده‌ی جوایز خواهند شد.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات اینستاگرامی