خودرو mvm 110 سه سیلندر 2021-08-11

مشخصات فنی MVM 110 پرشین آکادمی

راستی ام‌وی‌ام مدعی شده با تقویت بدنه و درب‌ها ایمنی محصولش را هم نسبت به گذشته ارتقاء بخشیده هرچند همچنان گزارشی از یک نهاد معتبر در این خصوص ارائه نشده است. خوب پس ام‌وی‌ام 110S از بسیاری جهات میتواند گزینه جذابی باشد، اما تمامی اینها فقط یک روی سکه بودند و در سمت دیگر مشکلاتی مثل فضای بار بسیار کم که حتی برای یک هاچ‌بک مینی هم جالب نیست در کنار آپشن‌های محدود در نسخه Comfortable و بازار دست دوم نه‌چندان پررونق میتواند تا حدودی برای خریداران دلسردکننده باشد. همچنین 110S بدلیل شتاب ثانویه ضعیف و پایداری نه چندان مناسب در پیچ‌های تند و فضای حمل بار ناکافی، قادر نیست برای مسافرت‌ در حد سایر هاچ‌بک‌های این رده قیمتی کاربردی باشد.

ام وی ام 110سه سیلندرموتوری و شاسی ها سالم

این سلیقه خاص، بیش از آنکه به خشونت علاقه داشته باشد، چهره‌های بامزه و فانتزی را میپسندد و 110S هم با این چراغهای بانمک، سپرهای خندان و شیشه‌های بزرگ و استفاده از رنگ‌بندی متنوع قادر است نظر این قشر را به خود جلب نماید. بخصوص که 110S بدلیل عرضه بسیار محدودتر از امثال تیبا2 میتواند گزینه خاص و متفاوتی در این رنج قیمتی به چشم بیاید. همانطور که از طراحی این خودرو مشخص ، کپی ای از دوو ماتیز میباشد و تجهیزات بیشتری نسبت به آن دارد که می توان به شیشه بالابر های برقی جلو و عقب ،آینه های جانبی برقی و سیستم پخش mp3 با پورت USB اشاره کرد.

اگر دوو ماتیز را دیده باشید، طراحی ام وی ام ۱۱۰ نیز برایتان آشنا خواهد بود؛ زیرا که این خودرو یک کپی چینی از ماتیز است که البته از لحاظ کیفیت هرگز نتوانست به گرد پای رقیب کره‌ای برسد. سادگی بیش از حد نکته‌ای است که در ام وی ام ۱۱۰ خودنمایی می‌کند. چراغ‌های جلویی با شکل گرد خود یک خودرو قدیمی را در ذهن تداعی می‌کنند. در داخل کابین نیز اوضاع چندان مساعد نیست و پلاستیک خشک و بی کیفیت سرتاسر فضای داخلی را پوشانده است.ام وی ام ۱۱۰ با یک پیشرانه ۳ سیلندر ۰.۸ لیتری همراه بود.

درست است که پارک راحت و مصرف سوخت مناسب از مزایای ام وی ام 110 است اما معایب آن بیشتر از محاسن آن است که می توان به طراحی کپی شده، نامناسب برای جاده، کابین کوچک و صفحه کلاچ و موتور ضعیف و کم قدرت آن اشاره کرد. دوو ماتیز خودرویی هاچ بک و کم مصرف است که در زمان عرضه اش در ایران طرفداران زیادی پیدا کرد. این خودرو با موتور 4 سیلندر یک لیتری و سه سیلندر 0.8 لیتری تولید شده است . چنانچه نتوانستید قیمت خودرو ام وی ام 110 سه سیلندر صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 7 اسفند 403 .

ام وی ام مشکی مدل85

ام وی ام ۱۱۰ اس اسپورت لاکچری یک خودرو سه سیلندر با حجم ۹۹۸ سی‌سی و ۶۸ اسب بخار و گشتاور ۹۳ نیوتن متری است که از خروجی یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌گیرد. همچنین این خودرو با بهره گیری از استاندارد آلایندگی یورو۴ از بالاترین سطح استاندارد های موجود بهره می‌برد تا سهم بسزایی در حفظ محیط زیست داشته باشد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. وب‌اپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و به‌روز‌رسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم می‌کند. در نسخهٔ وب‌اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی‌ به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپ‌های موبایل خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

ام وی ام 110 به یک پیشرانه 3 سیلندر 0.8 لیتری مجهز است که می تواند 51 اسب بخار قدرت و 70 نیوتن متر گشتاور تولید کند. سپس نیروی تولید شده به وسیله ی یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می شود. اگر به دنبال یک خودروی بهینه از نظر مصرف سوخت هستید، ام وی ام سیلندر با مصرف ترکیبی 3.7 لیتر در هر 100 کیلومتر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ام‌وی‌ام 110S خودریی رام و گوش به فرمان راننده است و با توجه به ابعاد کوچک بدنه، شعاع گردش فرمان عالی و ادوات نرم و روان، میتواند برای استفاده‌های شهری گزینه مطلوبی باشد و در ترافیک یا داخل پارکینگ‌های تنگ و هنگام دور زدن در معابر باریک، بسیار کارآمد ظاهر شود. بخصوص که این محصول از نظر کیفیت سواری هم به نسبت قیمت شرایط قابل قبولی دارد و از لحاظ جای پا و سر فضای کافی را برای 4 سرنشین به شما هدیه خواهد کرد. جدا از اینها مصرف سوخت مناسب و استهلاک نسبتاً پایین موتور، نگرانی‌ها بابت هزینه‌ نگهدرای ماشین را کاهش داده‌اند، هرچند که از لحاظ قیمت لوازم یدکی شرایط رقبای 110 نظیر تیبا2 مقداری بهتر است.

سال نوری چیست و چگونه اندازه گیری میشود؟

مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود. در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، می‌توانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید. از نظر کیفیت هم باید گفت کابین ام‌وی‌ام از پلاستیک خشک ساخته شده است اما با توجه به رده قیمتی نمیشود از این مورد به عنوان نکته‌ای منفی یاد کرد چراکه تمامی رقبای 110S در این پارامتر اگر بدتر عمل نکرده باشند، بهتر هم نبوده‌اند. تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد. در سایر پارامترها نظیر ترمز و میزان ورود صدای پیشرانه به داخل کابین هم شرایط در سطح متوسط و تقریباً مشابه با رقبای قیمتی ارزیابی میشود.

در گذشته شاهد حضور مدلهای قدیمی 110 با پیشرانه‌های سه سیلندر 0.8 لیتری و 4 سیلندر 1.1 لیتری در کشورمان بوده‌ایم. اما 110S از یک پیشرانه 3 سیلندر 12 سوپاپ با حجم حدود 1 لیتر بهره میبرد که قادر است در بهترین حالت 68 اسب بخار قدرت و 93 نیوتن‌متر گشتاور را تولید و به کمک یک جعبه دنده 5 سرعته دستی روانه چرخ‌های جلوئی نماید. همچنین عرض کم اتومبیل در کنار فرمان سبک و تعلیق نسبتاً نرم ماشین، به کم فرمانی و ناپایداری در پیچ‌های تند منتهی شده است. انتخاب میان این دو بستگی به نظر، سلیقه و نوع کاربری شما خواهد داشت.

چری QQ3 یا همان ام وی ام 110 ( MVM 110 ) یک خودروی جمع و جور شهری است که از سال 2003 تولید شد که به دلیل همین طراحی و ابعاد کوچکش بیشتر مورد توجه خانم ها قرار میگیرد. هیچ اطلاعاتی در مورد تست تصادف این خودرو در موسسه C-NCAP چین وجود ندارد، اما براساس گفته‌های Global NCAP چری QQ نتوانسته هیچ ستاره ایمنی را دریافت کند و بنابراین ایمنی آن به هیچ عنوان در سطح قابل قبولی قرار ندارد. 2 کیسه هوا، ترمز ABS و سیستم EBD نیز تنها امکانات ایمنی آن هستند. پراید هاچ بک ( نسیم ) در دهه 70 شمسی تولید و تا سال 88 ادامه داشت. در سال 89 سایپا تولید محصولات خود را بر اساس پلتفرم دیگری با نام X100 آغاز کرد و محصولات خود را با نام سایپا 111 ، 131، 132، 141 تولید کرد که طبق عادت به آنها پراید 111 و پراید 131 و ....

لینک های مرتبط با نوع فروش

این پیشرانه توانایی تولید ۵۱ اسب بخار قدرت و ۷۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و نیرو خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. ام وی ام ۱۱۰ در طی دو نسل عرضه در بازار کشور هرگز نتوانست به جایگاه واقعی خود در بازار دست پیدا کند و مشتریان ایرانی نیز چندان به آن روی خوش نشان ندادند. این خودرو با معایبی همچون دسترسی سخت به قطعات یدکی، بازار دست دوم نامناسب، ایمنی پایین و پیشرانه ضعیف دست به گریبان است و مصرف سوخت بهینه شاید تنها مزیت آن باشد. از میان گزینه‌های محدود موجود در بازار داخل میتوان به خودروهایی نظیر تیبا2 و کوئیک به عنوان رقبای اصلی ام‌وی‌ام 110S اشاره نمود. البته تیبا2 و کوئیک به نوعی دو برادر با مشخصات فنی یکسان هستند و تفاوت‌هایشان در خصوصیات ظاهری، برخی آپشن‌ها و قیمت خلاصه میشود. ام‌وی‌ام 110S در مقایسه با نماینده سایپا ظاهر و کابین مدرن‌تری دارد، از مصرف سوخت پایین‌تری بهره میبرد و با فرمان و ادوات نرم‌تر و شعاغ گردش فرمان بهتر، رانندگی ساده‌تری در داخل شهر به شما هدیه میدهد.

110S از یک پیشرانه 3 سیلندر 12 سوپاپ با حجم حدود 1 لیتر بهره میبرد که قادر است در بهترین حالت 68 اسب بخار قدرت را در دور 6000 و 93 نیوتن‌متر گشتاور را از دور 3500 الی 4500 تولید و به کمک یک جعبه دنده 5 سرعته دستی روانه چرخ‌های جلوئی نماید. مدل اولیه ام‌وی‌ام 110 با کپی برداری از روی دوو ماتیز ساخته شده بود و به همین دلیل گاه با عنوان ماتیز چینی در بازار شناخته میشد. در واقع تیم ایتالیایی تورینو که وظیفه طراحی این نسل را بر عهده داشته موفق شده ضمن حفظ تم کلی خانواده 110، ظاهر ماشین را به محصولات مدرن و امروزی نزدیک نماید. البته به طور کلی خودروهای مینی، محصولات عامه پسندی نیستند و حتی در مدلهای معروف‌تر و گرانتر نظیر کیا پیکانتو نیز به سختی میتوانند تمامی سلایق را راضی نگاه دارند. در واقع طراحی این مدل ماشین‌ها، قشر خاصی از جامعه را هدف قرار داده که اکثر آنها را خانم‌ها و جوانان تشکیل میدهند.

مشخصات و اطلاعات فنی "ام وی ام 110 3 سیلندر"

اما در عوض نماینده سایپا در بیرون از شهر رفتار چالاک‌تری دارد و با شتاب و فرمان‌پذیری بهتر و صندوق عقب بزرگ‌تر در سفرها کارآمدتر ظاهر میشود. ضمن اینکه تیبا2 از نظر گستردگی مراکز خدماتی و قیمت قطعات یدکی و بازار دست دوم نیز دست برتر را نسبت به نماینده کشور چین خواهد داشت. محصول دیگر سایپا یعنی کوئیک هم دقیقاً همین شرایط را دارد با این تفاوت که از نظر طراحی خودرو به‌روزتر و اسپرت‌تری است و در نسخه‌های آپشنال از امکانات جانبی بیشتری بهره میبرد. این خودرو امکانات رفاهی زیادی هم ندارد و در این زمینه می توان فقط به مواردی مثل پخش MP3، آینه با تنظیم برقی، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب و آینه‌های جانبی با تنظیم برقی اشاره کرد. عرضه ناموفق ام وی ام 110 شرکت چری در بازار ایران باعث شد که این شرکت چینی قید حضور در بازار ایران را بزند.

با ورود به داخل کابین ام‌وی‌ام 110S با فضایی فانتزی و جالب روبرو شدیم که هرچند فرم عامه پسندی ندارد اما در قیاس با امثال تیبا حس مدرن‌تری به سرنشینان منتقل میکند. طراحی داشبورد و تودری‌ها بر مبنای خطوط منحنی و دایره‌ای شکل ترسیم شده و مثل قسمت بیرونی سلیقه خانم‌ها و جوانان را هدف قرار داده است. ضمناً داخل اتاق جای پا و سر کافی برای 4 سرنشین در نظر گرفته شده که اگر توقع بیجایی از یک خودرو مینی نداشته باشید شما را راضی نگاه خواهد داشت هرچند متاسفانه برای دستیابی به این فضای داخلی از محفظه صندوق کاسته شده و حالا دیگر صندوق عقب جای کافی برای قرار دادن وسایل چندانی نخواهد داشت. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت می‌شود که می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

از میان ام‌وی‌ام 110 جدید و تیبا2 کدام انتخاب بهتری است؟

هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص تست تصادف این خودرو در موسسه C-NCAP چین در دسترس نیست. اما طبق گفته‌های Global NCAP چری QQ موفق نشده هیچ ستاره ایمنی دریافت کند. 2 کیسه هوا، ترمز ABS و سیستم EBD نیز تنها تجهیزات ایمنی آن هستند. پس از بازدید و بررسی خودرو نیاز به عقد قولنامه میان طرفین معامله است.

مشخصات فنی اپل وکترا (opel vectra)

علاوه بر این دومین نسل آن را در ایران با نام ام وی ام 110s می شناسند. متاسفانه ام وی ام 110 نتوانست در بازار ایران خودروی موفقی باشد. مدلهای قبلی ام‌وی‌ام 110 علیرغم تشابه ظاهری با دوو ماتیز از سطح ایمنی بسیار پایین‌تری برخوردار بودند و در تست‌های تصادف عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان دادند.

فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه‌شده و به‌روز خودرو را به همراه داشته باشد. پیش فروش این خودرو با زمان تحویل فروردین و اردیبهشت طی روزهای آتی در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور آغاز خواهد شد. زیرا شیپور به شما کمک می‌کند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید.

ام‌وی‌ام 110 ۳ سیلندر، مدل ۱۳۸۴

بزودی خودرو MVM 110 مجددا در سبد فروش محصولات این شرکت قرار خواهد گرفت و اینبار این خودرو کوچک ایمن با ترکیب رنگ دوگانه و اسپرت عرضه خواهد شد تا همچنان بعنوان یک خودرو کم مصرف شهری برای مصارف روزانه بهترین انتخاب پیش روی خریداران این سگمنت باشد. جذابترین نکته این محصول شاد مدیران خودرو کاربرد ویژه آن در شهرهای بزرگ و پرترافیک است. خودرویی با ابعاد جمع‌و‌جور که قابلیت تردد، پارک در کمترین فضاهای موجود و همچنین مصرف پایین آن از دغدغه های مهم این روزهای شهرنشینان است. طراحی مدرن این خودرو که با ترکیب چراغ های بزرگ جلو خودرو چهره‌ایی شاد را به این محصول القا کرده و هربیننده ایی را مجبور به تبسم خواهد کرد. شاید ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس اسپورت لاکچری از معدود خودروهایی باشد که با استفاده از تکنیک طراحی Happy Face بنوعی با طراحی های خشن و زمخت برندهای مختلف در سالهای اخیر مقابله کرد است.

نسل اول چری QQ در ایران به ام وی ام ۱۱۰ معروف شد و در سال ۱۳۸۴ معرفی گردید. همچنین نسل دوم آن در ایران با نام ام وی ام ۱۱۰s شناخته می‌شود. ام وی ام ۱۱۰ هرگز نتوانست خودرو موفقی در بازار ایران باشد، اما به نوعی می‌توانیم آن را پایه گذار حضور قدرتمند شرکت چری در بازار کشور بدانیم. خودروی هاچبک شهری چری QQ در سال 2003 توسط شرکت چری معرفی شد که در حقیقت همان خودروی دوو ماتیز بود و با برند چری به بازار عرضه شد. تنها دو نسل از چری QQ به بازار آمد که هر دو نسل آن در بازار ایران نیز حضور داشتند. اولین نسل چری QQ در ایران به ام وی ام 110 معروف شد که در سال 1384 معرفی گردید.

وجود یک کلاف تقویتی دور تا دور اطاق خودرو و همچنین سپرهای ضربه گیر، ضریب ایمنی داخل اطاق را به طرز محسوسی افزایش می دهد. وجود دو عدد ایربگ و سیستم ترمز ABS ضریب ایمنی این خودرو را به طرز محسوسی افزایش داده. ضای داخلی خودرو بسیار راحت و جادار بوده و برای خودرویی در این کلاس کاملا ایده ال است. فضای داخل دلباز بوده که این خود نشان دهنده طراحی دقیق و مناسب این خودرو است. صندلی های این خودرو راحت و با فیزیک راننده همخوانی دارد، که به راحتی قابلیت کاهش فشار مستقیم را با توزیع فشار صندلی به پاها به منظور کاهش خستگی در مسافرت های طولانی به راننده می دهد. امکانات رفاهی داخل خودرو، مناسب و ایده ال بوده و آن را بدل به خودروئی مجهز و راحت نموده است.

اما ام‌وی‌ام مدعی شده که در مدل S با تقویت بدنه و درب‌ها، ایمنی محصولش را ارتقاء بخشیده که افزایش وزن حدوداً 46 کیلوگرمی این نسخه نسبت به مدل قبلی میتواند شاهدی بر این ادعا باشد. هرچند تا زمانی که نتایج تست تصادف معتبری از این محصول مشاهده نشود نمیتوانیم در این مورد با اطمینان صحبت نماییم. البته در مقام مقایسه باید اعتراف کرد که متاسفانه سایر محصولات این رده قیمتی نظیر تیبا2 هم در این پارامتر شرایط مشابه و نامشخصی دارند، مگر اینکه با افزایش بودجه به سراغ پژو 206 تیپ 2 بروید، چراکه آن محصول حداقل در نسخه فرانسوی موفق شده عملکرد مناسبی در تست‌های تصادف اروپا از خود نشان بدهد. این خودرو در دو مدل 3 سیلندر با قدرت 52 اسب بخار و جعبه دنده دستی و مدل 4 سیلندر با قدرت 68 اسب بخار و با دو جعبه دنده ی دستی و اتوماتیک تولید شده است.

در این رنج قیمتی می‌توان نمونه‌های دست دوم پراید 131 را نیز خریداری کرد. با توجه به تمرکز اصلی جمعیت ایران در شهرهای شلوغ و پرتراکم، خودروهای کوچک و جمع و جور نظیر ام‌وی‌ام 110S میتوانند گزینه‌های بسیار کارآمدی باشند چراکه این قبیل محصولات به نوعی برای زندگی شهری تکامل یافته‌اند و رانندگی با آنها در معابر تنگ و شلوغ آسان‌تر است. اما متاسفانه قیمت بالای اتومبیل در کشورمان باعث شده که به این کلاس خودرویی مقداری بی‌توجهی شود چراکه اکثر افراد ترجیح میدهند ماشین اندکی بزرگ‌تر خریداری کنند تا هم در شهر کارشان را راه بی‌اندازد و هم در سفرها کاربردی باشد و به همین دلیل تیبا (حتی در نسخه هاچ‌بک) مورد استقبال بیشتری در مقایسه با 110 قرار گرفته است. اما اگر استفاده شما صرفاً شهری است و برای مسافرت روی وسیله دیگری (مثل خودرو دوم یا وسایل نقلیه عمومی) حساب باز میکنید میتوانید با خرید یک محصول کامپکت مثل ام‌وی‌ام 110S از مزایای داشتن خودرویی راحت و کم مصرف و خوش دست بهره‌مند شوید. شرکت چری در سال ۲۰۰۳ یک خودرو هاچبک شهری با نام چری QQ را معرفی کرد که در واقع همان دوو ماتیز بود که با برند چری روانه بازار می‌شد. چری QQ در دو نسل به بازار معرفی شده است و هر دو نسل آن شانس حضور در بازار ایران را داشته‌اند.

{

امکانات MVM 110 جدید

|}

خودروی شهری کوچک و ایده ال، کاملا مناسب برای کلان شهرها، که دارای طراحی مدرن و پویا و جذاب با خطوط نرم و ملایم می باشد. بال عقب MVM110 طبق اصول اولیه آیرودینامیک، باعث بهبود پایداری خودرو در سرعت های بالا می شود. 110 کم مصرف ترین و اقتصادی ترین خودروی موجود در کشور است، که امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، مصرف سوخت پایین، استهلاک کم باعث محبوبیت این کوچولوی دوست داشتنی شده است و آن را به مناسب ترین خودرو برای کاربردهای شهری بدل نموده است . این خودرو با داشتن موتورهای 800 و 1100 سی سی که دارای قدرت 51 و 68 اسب بخار می باشند که با توجه به مصرف پائین سوخت و قدرت مناسب مزیت مهم و بزرگی برای این خودرو می باشد.

در حال حاضر مونتاژ ام وی ام 110 متوقف شده و فقط مدل‌های 110s آن تا سال 97 در بازار یافت می‌شوند. به طور کلی ام وی ام 110 به عنوان یک هاچبک شهری نمره قابل قبولی کسب می کند. چرا که بازار دست دوم مناسبی ندارد و دسترسی به قطعات یدکی به سادگی امکان پذیر نیست. در این رنج قیمتی نمونه‌های دست دوم پراید 131 گزینه بهتری خواهد بود. ام وی ام 110 هم اکنون توقف مونتاژ شده است و فقط مدل‌های 110s آن تا سال 97 در بازار یافت می‌شوند. به عنوان یک هاچبک شهری شاید بتوان به ام وی ام 110 نمره قبولی داد، اما به صورت کلی باید یک ارزش خرید پایین را برای آن در نظر گرفت؛ زیرا که بازار دست دوم مناسبی ندارد و مالکان را برای دسترسی به قطعات یدکی به دردسر می‌اندازد.

{

ام وی ام،110 سه سیلندر مدل 84

|}

جدای از بحث طراحی که بیشتر سلیقه‌ای است باید گفت تیبا2 به طور کلی برای استفاده‌های چند منظوره (شهر و جاده) گزینه کارآمدتری است چراکه با موتور قویتر و فرمان‌پذیری بهتر و صندوق عقب جاداتر میتواند در مسافرت‌ها همراه بهتری باشد. این در حالی است که 110S بیشتر تمرکز خود را روی خصلت‌های شهری مثل شعاع گردش فرمان بسیار خوب، مصرف سوخت پایین و نرمی فرمان و ادوات قرار داده و در نتیجه برای استفاده‌های صرفاً شهری میتواند انتخاب بهتری باشد. البته ناگفته نماند که نماینده سایپا از نظر گستردگی نمایندگی‌های خدماتی، قیمت قطعات یدکی و بازار دست دوم هم شرایط نسبتاً بهتری در قیاس با محصول مدیران خودرو دارد.

متاسفانه ام وی ام 110طی عرضه هر دو نسل خود در بازار ایران نتوانست جایگاه خوبی داشته باشد و خریداران ایرانی روی خوشی به آن نشان ندادند. ایمنی پایین، پیشرانه ضعیف، بازار دست دوم نامناسب و دسترسی سخت به قطعات یدکی معایب آن محسوب می شوند. ام وی ام سیلندر یک کپی چینی از ماتیز محسوب می شود که از نظر کیفیت هرگز به گرد پای رقیب کره‌ای خود نمی رسد. داخل کابین اوضاع خیلی مطلوب نیست و پلاستیک خشک و بی کیفیت سراسر فضای داخل را پوشانده است.


قیمت خودرو mvm x33 جدید