راهنمای شناخت بلاگرها و محتوای سازهای محلی ایران2024-12-27

شغل بلاگری چیست؟ بررسی صفر تا صد بلاگری و درآمد آن در ایران مگی مک

البته ممکن است این سوال مطرح شود که نقش بلاگر چیست و چطور می‌تواند مطالب کامل و ارزشمندی را تهیه کند. این مورد به طور مستقیم در نحوه نگرش کاربران، رقبا، مشتریان و مخاطب هدف به مطالب منتشر شده شما ارتباط دارد. علاوه بر این، به کمک مطالب کامل و ارزشمند است که تعامل مخاطب با نوشته‌ها بیشتر خواهد شد. به طور مثال، آن‌چه که در رابطه با نحوه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مطرح کردیم، بیان می‌کرد که بهترین حالت برای پست‌های شبکه‌های اجتماعی این است که هر روز یک پست داشته باشیم. در رابطه با پست‌های وبلاگ، میزان حداقل یک پست در هفته را ذکر می‌کنند اما همانطور که گفته شد، این موضوع کاملا مرتبط با مخاطب است.

آموزش بلاگر شدن و وبلاگ نویسی

پس از رشد بلاگ و افزایش تعداد مخاطبان نیز می‌توانید از این طریق درآمد کسب کنید. در این مطلب به آموزش بلاگر شدن و نکات فنی و عملی ساخت وبلاگ می‌پردازیم. شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که محتوای خود را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کنید و ارتباط نزدیک‌تری با آن‌ها برقرار کنید.

    {
  • او با ارائه ایده‌های خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
  • |}
  • فشن بلاگرها همانطور که از نامشان پیداست، در رابطه با انواع مد و شیوه‌های پوشش می‌نویسند.
  • همچنین، با بررسی دقیق این محتوای تولیدی و تکنیک‌های استفاده شده در تولید محتوا و همچنین نقاط ضعف موجود، محتوایی بهتر را در رقابت با آن‌ها تهیه کنید.
  • در نتیجه، وقتی افراد وارد صفحه‌ٔ شما می‌شوند، نیازهایشان برطرف نمی‌شود و جذابیتی برایشان ندارد، به همین دلیل تصمیم می‌گیرند صفحه‌ٔ شما را ترک کنند.
  • {
  • بهترین راه برای فهمیدن سلیقه مخاطبان این است که از خودشان بپرسید و دنبال‌کنندگان افراد فعال در زمینه تخصصی خود را دنبال کنید.
  • |}{
  • برای پیشرفت در این حوزه پیشنهاد می‌شود که یک سبک از موسیقی را انتخاب و مطالبی پیرامون آن منتشر کنید.
  • |}

به طور قطع افراد مختلف پیش از سفر، در رابطه با مقصد خود جستجوهای زیادی انجام می‌دهند. در این جستجوها، برای انتخاب هتل مناسب یا مناظر دیدنی جذاب از نظرات کاربران مختلف کمک گرفته می‌شود. به عبارت دیگر، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از بلاگری وجود دارد اما یک قانون طلایی بر آن حاکم است. این قانون بیان می‌کند که موضوعی را برای بلاگری انتخاب کنید که اشتیاق فراوانی نسبت به آن دارید. به همین دلیل،‌ بعد از این‌که یاد گرفتیم بلاگر چیست به انواع بلاگ و بلاگر خواهیم پرداخت.

او به مخاطبان خود لقب بچه بیوتی می‌دهد و از این طریق به طرف‌داران خود هویت می‌بخشد. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایت‌های معتبر فالوور فعال و واقعی بخرید. این فالوورهای فیک در اینستاگرام فعالیت دارند و حساسیت اینستاگرام را بر نمی‌انگیزند. فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که به صورت تدریجی فالوورهای شما را افزایش می‌دهند و فالوور ارزان ایرانی را به فروش می‌رسانند. در ابتدای کار که زمینه مورد علاقه خود را پیدا کرده و محتوای مناسب و با کیفیت تولید می‌کنید، بازدید کم و فالوورهای پایین مشکلی اساسی محسوب می‌شود که با گذشت زمان نیز حل نمی‌شود. شما در ابتدا باید کاری کنید که تعداد فالوورهایتان به حد قابل قبولی برسد و از این طریق صفحه شما در صفحه اکسپلور به دیگران پیشنهاد شود.

بنابراین ما سعی می کنیم با استفاده از اساتید و مدیران مسئول یا سردبیران علاقه‌مند رسانه‌ها به افزایش دانش رسانه نگاران کمک کنیم. همچنین به موازات افزایش دانش، به دنبال ایجاد فضای نقدپذیری در رسانه‌ها هستیم. موضوع رساله دکترای او هم مرتبط با رسانه و درباره سازمان نظام صنفی رسانه‌نگاران ایران است. او در زمینه نوشتن سناریوها و اجرای آنها، مهارت فوق‌العاده خاصی دارد؛ به شکلی که می‌تواند مخاطب را پای ویدئوهایش میخکوب کند. اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است.

به‌عنوان مثال بلاگرهایی در زمینه آموزش خیاطی، عکاسی، نقاشی، آشپزی و… وجود دارند. در واقع اگر در زمینه‌های دیگری نیز تخصص و استعداد دارید، به عنوان بلاگر در آن زمینه می‌توانید فعالیت داشته باشید. بلاگرهای سفر و گردشگری با سفر به مناطق مختلف دنیا و معرفی مناطق دیدنی و توریستی به فعالیت می‌پردازند. این افراد اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، مرکزهای خرید و جاذبه‌های گردشگری را به تصویر می‌کشند و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند.

در واقع، اگر رقبای شما از همکاری با اینفلوئنسر خاصی نتایج مطلوبی گرفته‌اند، احتمالاً شما نیز می‌توانید از همکاری با آنها بهره‌مند شوید. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. بلاگرهای اصفهانی افرادی هستند که در زمینه‌های مختلفی مانند سفر، مد، فناوری و غذا محتوای مفید و تاثیرگذاری تولید می‌کنند. همکاری با برندها برای تولید محتوای اسپانسری یکی از روش های محبوب و پرتکرار کسب درآمد است. پس از انتخاب موضوع، باید یک پلتفرم مناسب برای انتشار محتوای خود پیدا کنید.

    {
  • به دلیل این افزایش محبوبیت و تأثیرگذاری بسیار زیاد ویدیوها، افراد زیادی به تلاش برای ساخت ولاگ روی آورده‌اند.
  • |}
  • او با ارائه محتوایی الهام‌بخش، برای تبلیغ خدمات خانگی، صنایع‌دستی و سفرهای خانوادگی گزینه‌ای مناسب است.
  • {
  • به طور مثال اگر یک بلاگر سفر باشید، در وب‌سایت شخصی خود، مناظر دیدنی شهر محل سکونت خود را بررسی و از افراد مختلف برای دیدن این مناظر دعوت کنید.
  • |}{
  • سواد عاطفی، سواد اقتصادی، سواد دیجیتال و … اینها همه سواد رسانه محسوب می‌شوند.
  • |}
  • متوجه شدم عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد، طرز فکر آن‌هاست که از باورهای آن‌ها سرچشمه می‌گیرد.
  • همچنین، تخصص شما در یک موضوع خاص به شما کمک می‌کند تا محتوای باکیفیت و ارزشمندی تولید کنید.

«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند.

همچنین، با استفاده از روش‌های بازاریابی اینترنتی از جمله بازاریابی ایمیلی، لینک مطالب خود را به کاربران خود ایمیل کنید. حتی می‌توانید به کمک قابلیت‌های کلاب‌هاوس در رابطه با مطالب خود به بحث بپردازید. متن bio در اینستاگرام، متنی کوتاه است که در زیر عکس پروفایل شما نمایش داده می‌شود. زمانی که کاربران از صفحه اینستاگرام یا همان پروفایل شما بازدید کنند، در ابتدا و در بالای صفحه با عکس و همچنین متن bio آشنا می‌شوند.

ساخت بلاگ موفق نیازمند زمان بسیاری است بویژه اگر بخواهید در حوزه تخصصی خود اعتباری کسب کنید. به همین دلیل، به‌روزسانی مطالب گذشته و انتشار مجدد آن‌ها نه‌تنها موجب صرفه‌جوی در زمان می‌شود بلکه سبب می‌شود به نتایج مورد نیاز خود نیز دست پیدا کنید. در همه زمان‌ها چه موقعی که شروع به نوشتن می‌کنید و چه در هنگام مدیریت و تنظیم تقویم انتشار، «پرسونای خریدار» (Buyer's Persona) را در نظر داشته باشید.

{
    {
  • به طور روزانه حتی با وجود مشغولیت‌های زیاد خود را موظف به اشتراک استوری کنید.
  • |}
  • تاثیر تبلیغات توسط بلاگرها و اینفلوئنسرها در موفقیت یا شکست کمپین‌های تبلیغاتی همیشه یکسان نیست.
  • چشم‌اندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباس‌های تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است.
  • البته هدف اصلی همه بلاگرها کسب درآمد از طریق اینستاگرام است و افراد بسیاری از این طریق درآمدزایی می‌کنند.
  • {
  • همچنین با شناخت او می‌دانید که چه موضوعاتی به کلیک کردن حتم می‌شوند و چه موضوعاتی سبب «تبدیل»‌ (Convert) خواهد شد.
  • |}{
  • برای این کار می‌توان «نشریلا» را به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم این حوزه معرفی کرد.
  • |}
|}

کمپین اینستاگرامی چیست؟ ( افزایش فروش)

الناز گلرخ را باید یکی از جنجالی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست. او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند. الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکه‌های اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب می‌شود. او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است.

ایجاد ارتباط با سایر بلاگرها و همکاری با آن‌ها می‌تواند به رشد و توسعه بلاگ شما کمک کند. این ارتباطات نه تنها به شما در یادگیری و تبادل تجربه کمک می‌کنند، بلکه باعث معرفی بلاگ شما به جامعه گسترده‌تری از مخاطبان می‌شوند. اما علاقه به تنهایی کافی نیست؛ باید به انگیزه‌های خود نیز توجه کنید.

اگر به دنبال تبلیغاتی هدفمند، شفاف و پربازده هستید، همین حالا به پنل جریان بپیوندید. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست. سروین بیات خواهر بازیگر مشهور ساره بیات و همسر رضا قوچان‌نژاد است. سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند.

بلاگر فرزند پروری یکی دیگر از موضوعات بلاگری است که دنبال کننده‌های زیادی دارد. اکثر افرادی که جذب این نوع بلاگرها می‌شوند، افرادی هستند که فرزند کوچک دارند. از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آن‌ها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. با معرفی ویرایشگر متن «گوتنبرگ» (Gutenberg) در وردپرس نسخه ۵.۰، بلاگرها اکنون می‌توانند با استفاده از این ویرایشگر محتوای مدنظر خود را تولید کنند. با اضافه کردن افزونه‌های گوتنبرگ به وردپرس می‌توان عناصر جذابی مانند «پرسش‌های متداول» (FAQ)، پروفایل نویسنده، GIF و...

{

اهمیت استفاده از هشتگ مناسب برای بلاگر چیست ؟

|}

سواد رسانه‌ای به تشخیص درستی خبر می‌پردازد و بخشی کوچک از ماجراست. سواد عاطفی، سواد اقتصادی، سواد دیجیتال و … اینها همه سواد رسانه محسوب می‌شوند. حدوداً دو سال پیش بود که یک ویدئو در پیج خود منتشر کرد که نشان می‌داد برای پیشرفت کارش وسایلی از پرده سبز و تجهیزات نورپردازی تهیه کرده است. همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پست‌ها و ادیت آنها را بر عهده داشته است. البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در نهایت، موفقیت در بلاگری نیازمند تلاش مستمر، خلاقیت، و علاقه‌مندی به یادگیری است. با داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق، تولید محتوای باکیفیت، و تعامل فعال با مخاطبان، هرکسی می‌تواند در این حوزه موفق شود. بلاگرهای شمالی با تولید محتوای متنوع در حوزه‌های سبک زندگی، طبیعت‌گردی، آشپزی و گردشگری، بستری مناسب برای تبلیغات هدفمند کسب‌وکارها فراهم کرده‌اند. از پیج‌هایی با تمرکز بر خانواده و فرزندپروری گرفته تا معرفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و رستوران‌های محلی، هرکدام می‌توانند ارتباط مستقیمی با مخاطبان خاص خود ایجاد کنند. همان‌طور که در آموزش بلاگر شدن گفتیم، تبلیغات از روش‌های کسب درآمد از طریق بلاگری است. استفاده از تبلیغات هدفمند راهی مناسب برای بک‌لینک گرفتن و معرفی محصولات به مخاطبان علاقه‌مند است و می‌تواند رتبه سایت یا وبلاگ شما را در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر بهبود ببخشد.

اما یکی از انواع بلاگرها، فشن بلاگر است و در ادامه قصد داریم نحوه تبدیل شدن به یک فشن بلاگر را توضیح دهیم. به یاد داشته باشید که بلاگر شدن در اینستاگرام نیاز به صبر و پیشرفت تدریجی دارد. از ارزیابی مستمر عملکرد خود استفاده کنید و تلاش کنید تا محتوای منحصر به فردی ارائه دهید.

    {
  • این‌که هر روز با صفحه‌کلید خود شروع به تایپ کردن کنید و سعی داشته باشید که منابع مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید تا به یک نتیجه مناسبی برسید در نگاه اول چندان جذاب نیست.
  • |}
  • این افراد می‌توانند در میان دوستان و خانواده خود مخاطب پیدا کنند، اما ممکن است رشد بیشتری نداشته باشند.
  • دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود.
  • {
  • این افراد سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
  • |}{
  • «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد.
  • |}
  • ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید.

در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، فعالیت می‌کنند و مخاطبان بسیاری هم دارند. در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوید. از معروف‌ترین و موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که فعالیت رسمی خود را تقریباً پنج سال پیش آغاز کرد. آرین توانسته با تولید محتواهای آموزشی در زمینه تکنولوژی، توجه کاربران زیادی را به سمت شبکه‌های اجتماعی‌اش جلب کند.

یعنی به عنوان مثال اگر به فودبلاگری علاقه دارید تنها به معرفی فست فودها بپردازید و با این انتخاب خود را نسبت به سایر فودبلاگرها متمایز کنید. همچنین، برای تروج وب‌سایت و بلاگ خود روشهای مختلفی به صورت «ربایشی» (Inbound) وجود دارد که از آن‌ها بهره بگیرید. علاوه بر این، ساب‌دایرکتوری می‌تواند بیانگر نوع خاصی از محتوا باشد، به طور مثال، URL زیر بازدیدکنندگان از سایت را به مقالات «بازاریابی» (Marketing) هدایت می‌کند. «نام دامنه» که به «ریشه دامنه» (Root Domain) هم شناخته می‌شود، متنی در URL است که وب‌سایت و به دنبال آن کسب‌وکار شما را توصیف می‌کند. همچنین مطالعات نشان می‌دهد، کاربرانی که مطالب شما را به اشتراک می‌گذارند، همیشه مطالب شما را تا انتها مطالعه نمی‌کنند. خوانندگان حقیقی از میان کسانی بدست می‌آیند که مطالب شما را تا انتها مطالعه و هدف اصلی از نوشتن آن را درک می‌کنند.

بلاگران زندگی روزمره ممکن است مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. از جمله روابط، خانواده، کار، سفرها، یادگیری و تجربیات مسیر شخصی خود. این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های ارزشمند در مواجهه با چالش‌های زندگی روزمره را دارند.

تا اینجا به خوبی می‌دانیم که وظایف بلاگر چیست و انواع مختلف بلاگری را می‌شناسیم. باید در ادامه به این موضوع بپردازیم که با چه روش‌هایی می‌توان به یک بلاگر موفق تبدیل شد. آن‌چه در تمامی این موارد اهمیت دارد این است که اگر می‌خواهید به بلاگر موفقی تبدیل شوید باید فعالیت خود را محدود به حوزه تخصصی خود کنید. اگر خودتان صاحب کسب‌وکاری باشید برای کسب درآمد از آن علاوه بر استفاده از روش‌های کاربردی بازاریابی خدمات باید از امکانات اینستاگرام نیز برای این کار استفاده کنید. محصولاتی مانند کتاب، ابزار آشپزخانه و لوازم آرایشی و بهداشتی همگی محصولاتی هستند که می‌توانید خودتان آن‌ها را به فروش برسانید. علاوه بر این، خدماتی همچون مشاوره و دکوراسیون داخلی نیز از جمله خدمات پرطرفدار در اینستاگرام به شمار می‌آیند.

{
  • مد و فشن، سفر، غذا، تکنولوژی و زیبایی از جمله موضوعات محبوب هستند.
  • {
  • به بیان دیگر، متن شما باید یک جریان داستانی یا محتوایی پیوسته داشته باشد که مخاطب بتواند با آن همراه شود.
  • |}
  • البته که باید در رابطه با کلمات کلیدی مورد نظر خود تحقیقات مناسبی انجام دهید.
  • {
  • ما نیز در فهرست زیر، تعدادی از ابزارهای کاربردی برای آموزش بلاگر شدن را معرفی می‌کنیم.
  • |}
  • همه علاقمندان به بلاگری میتوانند از تمامی شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاکرام و یا روبیکا فعالیت خود را آغاز کنند.
  • {
  • بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که روی سبک زندگی لوکس متمرکز هستند می‌توانند به انتقال این حس کمک کنند.
  • |}
|}

بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. اگر محتوای بلاگر حرفه‌ای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده می‌شود و نتیجه بهتری خواهد داشت. مثلاً یکی از مواردی که به تازگی در وبگاه «رسانه نگاران» آغاز کردیم و قصد داریم ادامه دهیم، موضوع «فلسفه و رسانه» است که کمتر مورد توجه بوده است. در زمینه «پرسونال برندینگ رسانه نگاران» یک مجموعه کاملِ ۱۷ قسمتی در این وبگاه قرار دادیم. سپهر زمانی تاکنون با شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرها به شمار می‌رود.

مخاطبان به‌ویژه اگر احساس کنند که نظرات و سوالات آن‌ها ارزشمند است، به بلاگ شما نزدیک‌تر می‌شوند. به همین دلیل، بلاگرها باید به صورت مداوم مهارت‌های نوشتاری و نگارشی خود را به‌روز کنند. مطالعه مقالات جدید، دنبال کردن ترندهای روز، شرکت در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی می‌تواند به بهبود مهارت‌های نوشتاری شما کمک کند. به‌عنوان‌مثال چالش خواندن کتاب، کمک به کودکان کار یا والدین و… بگذارید. سعی کنید یک پیش زمینه مثبت و فرهنگی از خود در اذهان عمومی ایجاد کنید. شاید به نظر این کار فالوورهای کمتری را نسبت به حاشیه سازی جذب کند اما باور کنید که این راه کارها شما را همیشه به عنوان یک بلاگر موفق در اینستاگرام حفظ می‌کند.

او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است. امکان ندارد که نام غذایی ایرانی را به‌زبان انگلیسی در اینترنت جست وجو کنید و با نام بلاگ «زردچوبه و زعفران» و تصاویر رنگارنگ از غذاهای ایرانی روبه‌رو نشوید. آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی می‌کند و به‌گفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاس‌های ای‌اس‌ال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. ضمن احترام به دانشگاه‌ها و مراکز علمی، باید عرض کنم موضوعات مطرح در دانشگاه‌ها و مراکز علمی معمولاً قدیمی هستند و به روز نمی شوند.

برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. به همین دلیل، بهتر است از پلتفرمی برای رپورتاژ آگهی استفاده کنید که محتوای مناسب را با رعایت تمام نکات لازم، با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و منتشر کند. می‌توان «نشریلا» را به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم در این زمینه معرفی کرد. علاوه بر این، نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات به شما کمک خواهد کرد. این کار به شما کمک می‌کند که بدانید باید درباره چه چیزی و برای چه افرادی محتوا تولید کنید. می‌توانید با ساختن نظرسنجی در وب‌سایت‌های مرتبط و قرار دادن لینک آن در بیو اینستاگرام، از مخاطبان خود بپرسید که به چه نوع محتوایی علاقه‌مندند.

از طرفی، رعایت تمامی نکات در نوشتن رپورتاژ آگهی به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. اگر مطلب را تا اینجا مطالعه کرده باشید به خوبی می‌دانید که در مورد نحوه ایجاد و ترویج بلاگ، وظیفه بلاگر چیست اما به نکته دیگری هم باید اشاره کنیم.

دلخوشی‌های آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است. مونی فودیفودبلاگر گیلانی با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور است و محتوایی حرفه‌ای در معرفی کافه‌ها، رستوران‌ها و خوراکی‌های محلی تولید می‌کند. تعامل بالای او باعث شده مخاطبان به توصیه‌های غذایی او اعتماد کنند.

کمپانی‌های بزرگ طراحی لباس و برندهای پوشاک به سراغ این دسته از بلاگرهای می‌آیند. کیارا فرنگی از جمله مشهورترین و موفق‌ترین فشن بلاگرها در اینستاگرام است. برای اینکه بتوانید به عنوان یک بلاگر موفق عمل کنید، نیاز به ابزارها و منابع مختلفی دارید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا محتوای باکیفیت تولید کنید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از پیشرفت خود مطمئن شوید. در این بخش، به معرفی برخی از مهم‌ترین ابزارها و منابع برای بلاگرها می‌پردازیم. مطالبی که با استانداردهای بالا آماده کرده‌اید را در یک «صفحه فرود» (Landing Page) مناسب و طبق تقویم محتوایی خود منتشر کنید.

{
    {
  • دنیای دیجیتال همواره در حال تغییر است و به عنوان یک بلاگر باید به روز باشید و مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهید.
  • |}{
  • یکی از نقاط مثبت روایت‌های گردشگری جواد قارایی، استفاده از ادبیات فاخر و عشقی است که در زبان و جان او نثار ایران و مردمانش می‌شود و نظر بیننده را به خود جلب می‌کند.
  • |}
  • برای ایجاد هویتی خاص، باید سبک و لحن نوشتاری‌ای داشته باشید که با مخاطبانتان ارتباط برقرار کند.
  • او با استفاده از لهجه اصفهانی و پرداختن به موضوعات روزمره، ویدیوهایی خنده‌دار و جذاب تولید می‌کند که باعث شده تا بیش از ۱.۱ میلیون فالوور جذب پیج او شوند.
  • برای مثال، اگر مخاطبان شما ورزشکاران هستند، باید با اینفلوئنسرهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، همکاری کنید.
  • {
  • اگر در حوزه تخصصی خود نسبت به سایر افراد، شفافیت بیشتری داشته باشید، به طور قطع خوانندگان بیشتری را به خود جذب خواهید کرد.
  • |}
|}

با رصد کردن پروفایل‌های فالوورهای خود، می‌توانید اینفلوئنسرها و پیج‌هایی را که آنها دنبال می‌کنند، شناسایی کنید. این اینفلوئنسرها هدف خوبی برای تبلیغات شما محسوب می‌شوند زیرا مخاطبان مشترک با شما دارند. این روش به شما کمک می‌کند تا اینفلوئنسرهایی را بیابید که به احتمال زیاد تأثیر مثبتی بر روی فالوورهای شما خواهند داشت. هم‌راستا بودن ارزش‌های بلاگر با ارزش‌های برند شما از دیگر عوامل مهم در موفقیت تبلیغات است.

وقتی تصمیم می‌گیرید با شخصیت‌های معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخاب‌های خود دقت زیادی داشته باشید. در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند. همچنین، باتوجه‌به تعداد زیادی تکنولوژی بلاگرها که هر روز هم به تعداد آن افزوده می‌شود، دست شما برای انتخاب فرد مورد اعتماد شما باز است. ما در این مقاله ۶ نفر از بهترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی در سال 1402 را معرفی کردیم. البته گفتنی است که حمایت شما از این گروه از افراد منجر به پیشرفت روزافزون آن‌ها در حوزه فعالیتشان خواهد شد.

برای کسب درآمد از این محتوای تولیدی می‌توانید از تبلیغات هدفمند بر مبنای کلمه کلیدی کمک بگیرید. برای مثال می‌توان به سایت «مجله فرادرس» اشاره کرد که مثالی از آن در زیر آورده شده است. بلاگری کتاب یکی از حوزه‌های محبوب در دنیای دیجیتال است که علاقه‌مندان به کتاب و ادبیات را به خود جذب می‌کند.

زمانی که اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی می‌کند، می‌توانید پیش از آن که همه به استفاده از آن ویژگی رو بیاورند، از آن برای افزایش بازدید و نرخ تعامل خود استفاده کنید. برای مثال، اینستاگرام ویژگی «ریلز» (Reels) را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. از این ویژگی می‌توان برای ساخت ویدیوهای کوتاه به منظور معرفی کسب‌وکار بهره برد. با پیچیده‌تر شدن الگوریتم‌های ریلز و افزایش تعداد کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند، دیده شدن با استفاده از این ویژگی دشوارتر خواهد شد. در ادامه آموزش بلاگر شدن درباره تعدادی از روش‌های معرفی وبلاگ و روش‌های کسب درآمد از طریق بلاگری توضیحات بیشتری می‌خوانید.

پس از ساخت وبلاگ، زمان تولید محتوا و اشتراک‌گذاری افکار و دیدگاه‌ها با مخاطبان فرامی‌رسد. سعی کنید در هر پست وبلاگ اطلاعاتی کامل، آگاهی‌بخش و جذاب را در اختیار مخاطبان قرار بدهید. یکی از رازهای توریسم بلاگری و اینفلوئنسری در عرصه گردشگری و فشن و غذا این هست که مرتب تولید محتوا کنید و متفاوت باشید.

نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. امروزه افراد در دریایی از پست‌های شبکه‌های اجتماعی، اخبار، ایمیل‌ها و انواع مختاف تبلیغات غرق شده‌اند و جلب توجه خوانندگان همواره دشوارتر از قبل می‌شود.

با این حال، همیشه نمی‌توان موفقیت یا شکست تبلیغات را به بلاگرها نسبت داد. عواملی متعدد می‌توانند در اثربخشی تبلیغات تأثیرگذار باشند و پیدا کردن بلاگر خوب می‌تواند به شما کمک کند تا بازدهی بیشتری از تبلیغات خود داشته باشید. بلاگرهای حرفه ای گروهی از افرادند که بلاگری را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر میگیرند و با برنامه ریزی دقیق، تولید محتوای منظم و همکاری با برندها به کسب درآمد میپردازند. محتوای آنها معمولاً کیفیت بالایی دارد و از ابزارهای حرفه ای برای تولید محتوا استفاده میکنند. آیدا یوسفیبلاگر سبک زندگی و سفر است و با بیش از ۵۴ هزار فالوور، محتوایی درباره معرفی کافه‌ها و اقامتگاه‌های محلی تولید می‌کند. با داشتن تعامل مناسب با دنبال کنندگان، این پیج برای تبلیغ خدمات گردشگری و خوراکی‌ها، گزینه‌ای مناسب است.

حال که با انواع بلاگرهای فعال در اینستاگرام و یوتیوب آشنا شده‌اید، با پاسخ به سوال‌های زیر به راحتی موضوع بلاگریتان را انتخاب کنید. رستوران‌ها و طباخی برای معرفی غذاها و همچنین خدمات خود به سراغ این دسته از بلاگرها می‌روند. همان طور که در ابتدای متن گفتیم بلاگری همانند سایر مشاغل نیاز به آموزش و دانش مخصوص به خود را دارد. جالب است بدانید که در بسیاری از کشورها کلاس‌های تخصصی بلاگر شدن با هزینه‌های هنگفت و بالا برگزار می‌شود.

هرچه تعداد مخاطبان و نرخ تعامل بلاگر بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. فصل اول این دوره آموزشی به معرفی پیش‌نیازها و مفاهیم پرسونال برندینگ دیجیتال می‌پردازد. فصل دوم درباره مراحل برندسازی شخصی در فضای دیجیتال را توضیح می‌دهد. در فصل‌های سوم و چهارم با تولید محتوا و اصول ارتباطات مؤثر در پرسونال برندینگ دیجیتال آشنا می‌شوید.

به کمک رقبای خود در‌می‌یابید که محتوای تولیدی شما تا چه میزان اثرگذار بوده است. تا اینجا به شکل قابل قبولی می‌دانیم که وظایف اصلی یک بلاگر چیست و همچنین اگر بخواهد یک تیم بلاگر تشکیل دهد، چه کارهایی را باید در نظر داشته باشد. برای یک کسب و کار، بلاگ از اجزای مهم کسب‌و‌کار و بازار یابی آن به شمار می‌آید. اما برای انجام این بازاریابی در ابتدا باید بازاریابی را برای وب‌سایت خود انجام دهید.

الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند. ابزارهایی مانند فتوشاپ و نرم افزارهای ویرایش ویدئو مثل ادوبی پریمیر میتوانند به شما در تولید محتوای حرفه ای کمک کنند. همچنین برای انجام ویرایش های مورد نظر میتوانید از یک ادیتور یا گرافیست استفاده کنید. این دسته از بلاگرها به معرفی مد روز، استایل های شخصی، و محصولات زیبایی میپردازند و معمولاً با برندهای مد و لوازم آرایشی همکاری دارند. تبلیغات اینفلوئنسری از طریق جریان باعث افزایش آگاهی از برند، جلب‌اعتماد مخاطبان و بهبود نرخ تبدیل می‌شود، چراکه پیام شما را به دست افراد واقعی و علاقه‌مند می‌رساند.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
منبع