راهکارهای کارآمد برای تبلیغات موفق در اینستاگرام2022-01-27

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 13 روش موثر برای دیده شدن

بهترین ویدئوهای تبلیغاتی در IGTV آن‌هایی هستند که طول بین ۱ تا ۳ دقیقه دارند. با اینکه استقبال چندانی از IGTV نشد اما این نوع محتوای اینستاگرامی هنوز هم قابلیت استفاده در تبلیغات را دارد. پیش از شروع صحبت در رابطه با چگونگی تبلیغات در اینستاگرام از طریق IGTV بد نیست که اول به شما بگوییم که تلویزیون اینستاگرام چیست. با فرض اینکه بودجه‌ی مشخصی برای تبلیغات از طریق استوری‌های اینستاگرام دارید و بنرهای خود را نیز طراحی کرده‌اید، گام بعدی ایجاد یک کمپین تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام است.

با استفاده از این نوع تبلیغات می‌توانید چندین تصویر یا ویدئو را در یک پست نمایش دهید و به مخاطبان اجازه دهید تا آن‌ها را ورق بزنند. این نوع تبلیغات برای نمایش مجموعه‌ای از محصولات یا مراحل یک فرآیند مناسب هستند. برای این کار می‌توانید از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام مانند Insights استفاده کنید تا بفهمید که مخاطبان شما چه نوع محتواهایی را بیشتر پسندیده و با آن‌ها تعامل می‌کنند. اکنون که می‌دانید چگونه تبلیغات اینستاگرام را تنظیم کنید، بیایید نگاهی بیندازیم به چگونگی افزایش شانس موفقیت تبلیغات برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی شما. اگر می‌خواهید میزان ارجاع تبلیغات اینستاگرام خود را اندازه‌گیری کنید، برچسب‌های Urchin Tracking Module (UTM) را به لینک‌های تبلیغاتی خود اضافه کنید. سپس از لینک‌های کوتاه اینستاگرام استفاده کنید تا با لینک‌های حرفه‌ای و برند شده تعامل را افزایش دهید.

پس بیش از این وقت را تلف نکنیم و برویم تا مسیر رسیدن به موفقیت در اینستاگرام را هموار تر کنیم. اولین گام در اجرای کمپین تبلیغات د اینستاگرام، تعیین اهداف مورد نظر است. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا ترویج محصول خاص است؟ با شناسایی اهداف، می‌توانید استراتژی‌های مناسب را برای کمپین تعیین کنید.

    {
  • اینستاگرام Insights اطلاعات جامعی در مورد دنبال‌کنندگان و نحوه تعامل آن‌ها با محتوای شما ارائه می‌دهد.
  • |}
  • در این صورت بهتر است محتاطانه پیش بروید، چون این کار هزینه بالایی برای شما دارد و جدا از آن، گاهی استفاده از اینفلوئنسرهای پرحاشیه نتیجه منفی برای کسب‌‌وکار شما خواهد داشت.
  • نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که البته این تبلیغ به صورت مستقیم نیست و همه نمی‌توانند آن را ببینند.
  • با هر تغییر، بازخورد مخاطبان را بررسی کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین نتایج را به همراه دارند.
  • {
  • افراد معروف در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نام پروفایل خود هستند.
  • |}{
  • خود اینستاگرام این امکان را به پیج های بیزینسی می دهد که پست های خود را تبلیغ کنند.
  • |}

از این رو، سعی کنید همواره با مخاطبان خود در ارتباط باشید و به درخواست‌ها و مشکلات آنها رسیدگی کنید. بنابراین، ضروری است که تبلیغات خود را به‌روزرسانی کرده و با تغییرات جدید سازگار کنید. استفاده از محتوای تازه، طراحی‌های جدید و تطبیق با تغییرات الگوریتم اینستاگرام می‌تواند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کند.

این تبلیغات معمولاً به‌طور خلاقانه و هوشمندانه طراحی می‌شوند تا احساس فوریت و جذابیت ایجاد کنند و کاربر را به اقدام فوری ترغیب کنند. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، مکان مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، این پلتفرم فرصتی بی‌نظیر برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند و ارتباط مؤثری با آنها برقرار کنند. در این مقاله، به آموزش کامل تبلیغات مؤثر در اینستاگرام می‌پردازیم و نکات و استراتژی‌های لازم برای بهره‌برداری بهینه از این پلتفرم را بررسی می‌کنیم. استفاده از استوری‌ها، نظرسنجی‌ها و مسابقات می‌تواند باعث افزایش تعامل و جلب توجه کاربران شود. این نوع تبلیغات نه تنها باعث افزایش تعامل کاربران با محتوای شما می‌شود، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا بازخورد فوری از مخاطبان دریافت کرده و استراتژی‌های خود را بهبود بخشید.

با توجه به مخاطبان و اهدافی که برای تبلیغات خود تعیین کرده‌اید، یک تبلیغ خلاقانه طراحی کنید. استفاده از موسیقی‌ها و تصاویر ترند، رنگ و فونت و ویدیوهای خلاقانه، طراحی مسابقه و قرعه‌کشی و… ایده‌های مناسبی برای تولید یک محتوای خلاق و تبلیغ نوآورانه است. اگر چند کمپین مختلف را مدیریت می‌کنید، انتخاب نام برای کمپین تبلیغات اینستاگرام باعث می‌شود، کنترل و نظارت بهتری روی آن داشته باشید. همچنین استفاده از یک نام هیجان‌انگیز برای یک کمپین تبلیغاتی باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شود.

باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست. بعد از این گروه سنی، کاربران بین 30 تا 49 سال با 28 درصد و سپس سایر گروه های سنی، از جمله افراد مسن تر و جوان تر، به این پلتفرم دائما در حال پیوستنند. با توجه به اطلاعاتی که دربارۀ مزایای تبلیغات در اینستاگرام به دست آورید، حتماً شما نیز تمایل دارید هر چه زودتر به این منظور اقدام کنید.

قبل از اینکه بگوییم نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ بهتر است با طرز کارکردن تبلیغات اینستاگرام آشنا شوید. اما چطور در اینستاگرام تبلیغات کنید؟ برای پاسخ به سوال نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ باید بگوییم تبلیغات در اینستاگرام فراتر از ارسال یک عکس یا ویدیوست. در این مطلب از پرمون با ما همراه باشید تا با مراحل نحوه تبلیغات در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. بودجه روزانه به تبلیغ شما اجازه می‌دهد تا به طور نامحدود اجرا شده و هر روز تا مبلغ تعیین شده خرج شود.

برای اینکه پست های شما در اکسپلور نمایش داده شود با مشاورین ما تماس بگیرید. در تعریف ساده اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که فالوورهای زیادی دارد و روی آنها بسیار تاثیر گذار است که می تواند با تبلیغ یک برند یا محصول منجر شود فالوورهایش از آن محصول خرید به عمل آورند. اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده نمایید با مشاورین ما تماس بگیرید.

ربات هایی وجود دارند که کار فالو کردن را بصورت اتوماتیک برای شما انجام میدهند. اتوماتیک کامنت می گذارند، لایک می کنند، هشتگ های خاصی را دنبال می کنند و تمام مراحل بالا را می توانند با زومینگ روی یک یا چند پیج هدف انجام دهند. خیلی سخت است که به صورت مرتب و در زمان بندی خاص این کار توسط یک نفر در روز انجام شود، بخاطر همین بسیاری از کسب و کارها از ربات اینستاگرام برای انجام این کارها استفاده می کنند. همانطور که در بالا می بینید این پست مخصوص مسابقه برای پیج اینستاگرام رستوران طراحی شده و دارای خلاقیت در طراحی، گرافیک افزوده و جذابیت برای افزایش مخاطب است.

نحوه انتخاب نوع تبلیغهنگام انتخاب نوع تبلیغ برای سرمایه‌گذاری، قالب تبلیغ خود را در نظر بگیرید. اگر تبلیغات شما به شکل ویدیو است، تبلیغات ریل یا استوری را انتخاب کنید، زیرا مخاطبان هنگام مرور این ویژگی‌های اینستاگرام انتظار ویدیو دارند. فکر می کنید که باید بیش از 20 هشتگ در زیر کپشن پست خودتان قرار بدهید و هر کلمه محبوبی که جلوی دستتان آمد را تبدیل به هشتگ کنید؟ خیر.

با این اطلاعات، بهترین بستر و طراحی را برای تبلیغات خود انتخاب خواهید کرد. همچنین، با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، عملکرد تبلیغات خود را به دقت بررسی می کنید و بهینه سازی های لازم را انجام دهید. دقت داشته باشید که برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی با هدف تبلیغات سه فاکتور مهم و اساسی وجود دارند. این موارد شامل شفافیت دربارۀ هدایا، صداقت و عادلانه بودن قوانین مسابقه است.

۱. شناسایی اهدافی تبلیغاتی

به علاوه، این آرشیو یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان شما پس از ورود به صفحه‌ی اصلی حساب کاربری شما، خواهند دید. استوری‌های اینستاگرام هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوای مورد نظر شما ندارند. شما فقط باید خلاقیت داشته باشید تا استوری‌هایی جذاب تولید کنید که مشارکت کاربران با صفحه اینستاگرام شما را بالا ببرند. یکی از بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از استوری‌های اینستاگرام است. استوری‌های اینستاگرام در فید حساب اینستای شما باقی نمی‌مانند، بنابراین، شما می‌توانید بدون نگرانی از زیاد شدن تعداد پست‌های خود، استوری‌های متعددی به اشتراک بگذارید.

بله، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با ایجاد یک جامعه و به‌اشتراک‌گذاری محتوای باکیفیت در اینستاگرام، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند. در این مقاله به بررسی ۱۰ نکته برای بهینه‌سازی تبلیغات اینستاگرام می‌پردازیم. این نکات به افزایش تعامل و تأثیر کلی تبلیغات کمک کرده و فرصتی برای تقویت حضور آنلاین شما فراهم می‌کنند. تبلیغات در اینستاگرام از راه تبلیغات عکس، تبلیغات ویدیو، تبلیغات استوری، تبلیغات ریلز، تبلیغات مجموعه، تبلیغات اکسپلور و تبلیغات چرخ‌وفلک انجام می‌شود. شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین بخش‌های نحوه تبلیغات در اینستاگرام، تعیین بودجه و برنامه است.

برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی و چالش‌ها یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای جلب توجه و فعالیت کاربران در اینستاگرام است. با برگزاری این مسابقات، کاربران می‌توانند به راحتی شرکت کنند و جوایز جذابی را برنده شوند. این روش علاوه بر افزایش فالوورها، باعث افزایش اعتبار و تعامل با کاربران نیز می‌شود.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

پس باید شناختی کامل از مشتریان بالقوه خود داشته باشید، اینکه چه قشری هستند، چه سنی دارند، بیشتر به چه مواردی علاقه مندند و… اینها می تواند رو انتخاب رسانه تبلیغاتی شما تاثیر گذار باشد. در روز اگر سه بار اینکار را انجام دهید روزانه می توانید 50 فالوور واقعی خارجی با لایک و ویو و بازدید رایگان جمع کنید و این برای اعتبار پیج شما بسیار مناسب است. کار خسته کننده ای است اما فعلا این روش جواب می دهد و در ماه اول اینکار را ما به همه مخاطبان توصیه می کنیم.

Facebook Ads Manager  به شما این امکان را می‌دهد تا هدف‌گذاری دقیق، بودجه‌بندی، زمان‌بندی و گزارش‌گیری را انجام دهید. شما می‌توانید مخاطبان هدف خود را بر اساس سن، جنسیت، مکان، علایق و رفتارهای آنلاین انتخاب کنید و تبلیغات خود را به دقیق‌ترین شکل ممکن به آن‌ها نمایش دهید. این تبلیغات در میان پست‌های عادی فید کاربران نمایش داده می‌شوند و به شما امکان می‌دهند تا به طور مستقیم با مخاطبان تعامل داشته باشید. این نوع تبلیغات به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند و معمولاً تاثیر بیشتری دارند. می‌توانید از امکانات مختلف استوری مثل لینک‌ها، نظرسنجی‌ها و سوالات استفاده کنید تا تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشید.

شما قرار است نهایتا 10 تا هشتگ در پست خودتان داشته باشید که همان ها هم باید درست و مرتبط باشند. مثلا برای مثال فرض کنید شب یلداست و شما هم یک پست از خدمات خودتان را مخصوص شب یلدا رفته اید. اینجا می توانید چند هشتگ مرتبط با شب یلدا و کسب و کار خودتان را در پست قرار دهید که مخاطبان جدید را به پیج خودتان بیاورید. هشتگ هایتان را هم کوتاه و به یاد ماندنی انتخاب کنید و کیفیت را فدای کمیت نکنید. محتوا باید توجه مخاطب را جلب کنند و پیام تبلیغاتی را به صورت واضح منتقل کنند.

مانند تصویر زیر، تمامی فاکتور‌های موردنظر شما در اجرای تبلیغات به‌همراه گزارش تصویری آن‌ها در پنل جریان قابل مشاهده و دانلود در قالب فایل اکسل است. هشتگ‌ها یکی از ابزارهای مهم در اینستاگرام هستند که به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید. استفاده از هشتگ‌های مرتبط و محبوب می‌تواند باعث افزایش دیده شدن تبلیغات شما شود. همچنین، ایجاد هشتگ‌های اختصاصی برای کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما کمک کند.

ساخت آگهی تبلیغاتی

در بخش برنامه‌ریزی تبلیغات، می‌توانید روزها و زمان‌هایی که می‌خواهید تبلیغات شما اجرا شوند را انتخاب کنید. برای بودجه خود، یک بودجه روزانه یا کل زمان کمپین انتخاب کنید و حداکثر هزینه خود را وارد کنید. یک بودجه روزانه برای کمپین‌هایی مناسب است که تاریخ پایان دقیقی ندارند، در حالی که یک بودجه محدود برای تبلیغاتی که قرار است در یک زمان مشخص اجرا شوند، مفید است. اینستاگرام به شما کنترل کامل بر زمان انتشار پست‌ها و میزان هزینه آن‌ها می‌دهد. برای انتخاب مناسب‌ترین برنامه، زمان‌هایی که مخاطب هدف شما آنلاین است را شناسایی کنید – می‌توانید برای این اطلاعات به بینش‌های اینستاگرام خود مراجعه کنید. این پلتفرم فیلترهای جمعیتی، جغرافیایی و روانشناختی ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد مخاطب هدف خود را بر اساس جنبه‌های عمومی مانند سن، جنسیت و مکان تنظیم کنید.

این ویژگی‌ها به برندها کمک می‌کنند تا بازخورد فوری از مخاطبان خود دریافت کنند و توجه آن‌ها را به طور موثر جلب کنند. اینستاگرام با دارا بودن تعداد زیادی کاربر فعال از تمام اقشار و سنین، بازار هدف بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهد. با توجه به انواع مختلف کاربران و همچنین امکانات تبلیغاتی پیشرفته اینستاگرام، کسب و کارها می‌توانند به راحتی به مشتریان مختلف خود دسترسی پیدا کنند. مهم‌ترین هدف تبلیغات اینستاگرام این است که مخاطبان هدف را جذب کرده و آن‌ها را با کسب‌وکار شما درگیر کند.

{

گروه مخاطبان را مشخص کنید

|}

اگر محتوای تولید شده با نیازها و علایق بازار هدف شما همخوانی نداشته باشد، شانس موفقیت پیج شما به شدت کاهش می یابد. معمولاً بازدید استوری‌های افراد به مراتب بیشتر از تعداد لایک و کامنت‌های پست آن‌ها است. با این اوصاف می‌توان با قطعیت گفت که تبلیغ در استوری گزینه مناسبی است. برای مثال لینک صفحه خرید محصولات خود را در استوری اینستاگرام منتشر کنید.

قبل از همه‌چیز، ببینید که محصولات یا خدمات شما به درد چه کسانی می‌خورد و توجه کدام دسته از افراد را به خود جلب می‌کند. تبلیغات در اکسپلور به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای تبلیغاتی خود را در بخش اکسپلور اینستاگرام نمایش دهید. بخش اکسپلور جایی است که کاربران محتوای جدید و جذاب را کشف می‌کنند و این به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید. اهداف تبلیغاتی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند، جذب ترافیک وب‌سایت، افزایش فروش و یا تعامل با مخاطبان باشد. با تعیین اهداف مشخص، می‌توانید استراتژی‌های مناسب برای دستیابی به این اهداف را تدوین کنید. تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل برای کلیه کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغ هدفمند اینستاگرام هستند مناسب است.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات و ارتقاء کسب و کارها در دنیای امروز بسیار رایج شده است. از میان این شبکه‌ها، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های تبلیغاتی در مدیریت تبلیغات شناخته می‌شود. یکی از بهترین و پر هزینه‌ترین رو‌ش‌های اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، انتخاب سفیر برند است. معمولا برندهای بزرگ و دارای منابع مالی عظیم این روش را انتخاب می‌کنند.

شاید شما در اینستاگرام تبلیغاتی را قرار داده باشید یا اینکه قصد دارید تبلیغاتی را بگذارید. اگر بدون اینکه در این‌باره تحقیق کنید و نکات مهمی را رعایت نکنید، بعید است که نتیجه دلخواه را بگیرید و تنها پول‌تان را دور ریخته‌اید. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند مثل یک معجزه عمل کند، به‌شرطی که مواردی را در مورد آن بدانید و اجرا کنید. برای استفاده از امکان Instagram ads، لازم است که ماهانه مبلغی را پرداخت کنید. شما همچنین می‌توانید با همکاری با اینفلوئنسرها و کسب‌وکارهایی مثل تاجرباشی، برند خود را در این پلتفرم تبلیغ کنید. اینفلوئنسرها کسانی هستند که دنبال‌کنندگان زیادی در اینستاگرام دارند و درمورد موضوعات مختلف (مانند مد، ورزش، سبک زندگی و...) پست می‌گذارند.

فقط قبل از شروع اینکار حتما شماره تلفن و ایمیل معتبر را در بخش پروفایل اینستاگرام وارد کنید. شما می توانید در یک ساعت 100 نفر را فالو کنید و در یک روز 100 نفر را آنفالو کنید. اگر این تعداد بیشتر شود اینستاگرام شما را جریمه می کند و یا اکانت شما را می بندد. اما یک استثنا وجود دارد و شما باید از این استثنا به نفع صفحه خود استفاده کنید. پروفایل خود را تکمیل کنید یا مراحل اختیاری اضافی را برای تنظیم حساب حرفه‌ای خود دنبال کنید. برای اینکه ویدئوی شما در IGTV قابل جستجو باشد، از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها در دسکریپشن IGTVهای تبلیغاتی خود استفاده کنید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
وب سایت منبع